3 HOTs website cantikkan Blog dengan Templates Menarik 2016 !!

Free Templates blogger 2016


Assalamualaikum...

Blog yang menarik perhatian pengunjung dan pengiklan adalah blog yang bersih dan menarik ..

Apa maksud Blog yang Bersih & Menarik ??

 Biasanya sesetengah blog ataupun website mempunyai banyak ciri-ciri tersendiri dimana ada satu tarikan yang luar biasa yang membuatkan kita sebagai pengunjung tertarik dengan Blog tersebut. Kebanyakkan Blogger ni suka hias blog mereka cantik-cantik terutamanya Perempuan. Lelaki pun ramai jugak !!

Seperti yang kita tahu, sekarang ni pengiklan suka cari blog-blog yang ramai visitors setiap hari untuk sewa tapak iklan. Sesetengah pengiklan yang professional pula suka tengok 3 ciri iaitu blog yang ramai Visitors, kerap update, dan Blog yang Menarik . Jadi, kita kena la kreatif edit template blog kita agar bersih dan menarik, dan jangan terlalu banyak letak Javascript. Cth: cursor bergambar, cctv bergerak, burung twitter terbang dan macam-macam lagi..

Ini bukannya bermaksud kita langsung tak boleh letak Javascript di blog , tapi jangan terlalu banyak sebab nanti boleh melambatkan proses "loading page....." kat blog kita .
Ni untuk blogger yang nak buat income la melalui blog, kalau saja suka-suka buat blog personal terpulanglah kepada anda.

Tapi, susah sangat nak buat Template sendiri ... jadi, saya ada sediakan website Percuma untuk download pelbagai jenis Templates untuk para-para Blogger..
Templates tu orang lain punya, bukannya saya yang buat.


Top 3 Free Blogger Templates Website 2016 :-

  1. Sora Templates
  2. Gooyaabi Templates
  3. BTemplates


Free Templates blogger 2016

Free Templates blogger 2016

Free Templates blogger 2016




Jika ada masalah dalam pemasangan Templates ni, sila komen di bawah..


Ingat !! Untuk Blogger sahaja, lain platform tak boleh guna.


 

3 HOTs website cantikkan Blog dengan Templates Menarik 2016 !! 3 HOTs website cantikkan Blog dengan Templates Menarik 2016 !! Reviewed by Trick DRNet on 5/15/2016 04:25:00 AM Rating: 5

1 comment:

SPAM Comment NOT ALLOWED !!

Powered by Blogger.