Payment Proof kali ke 3, 4 dan 5 Dari WHAFF !!

whaff new money

Assalamualaikum..

Dah lama tak update pasal Whaff ni, setelah ditangguh-ditangguh, sampai la 3 kali cashout baru terfikir balik nak post bukti pembayaran daripada Whaff ni. Semakin lama banyak perubahan dan penambahbaikan daripada Whaff.

Seperti gambar utama diatas, Whaff melancarkan Aplikasi baharu iaitu "Whaff Locker"..(sebenarnya dah lama, tapi baru post. hahaha...) Sebelum ni kalau anda dah ada akaun lama di Whaff Rewards, anda hanya install je yang baru dan bila Login pakai Fb ia akan bersambung dengan akaun lama.. Jadi, kita boleh gandakan duit kita kita dengan 2 aplikasi ini hanya dengan 1 akaun Fb sahaja.

Kalau anda baru kenal Whaff ni, baca sini Cara Whaff Rewards dan Cara buat duit dengan mudah !!


Apa fungsi Whaff Locker ni ??

Whaff Locker ni penambahan jana pendapatan dia melalui Lock Screen, contohnya bila kita buka Whaff Locker, kemudian off kan screen dan on balik kita boleh dapat $0.003 sen.. memang macam sikit, tapi kita boleh spam off/on screen 2 jam sekali, buat sampai kita dapat hasilnya..

Masih belum cukup banyak ?? baiklah, dia ada cara lain juga nak tambahkan lagi duit kita melalui Whaff Locker ni melalui tengok iklan video ataupun dalam English nya Watch Video Ads.


whaff locker
Appnext Video dan Video Ad. 

Selain itu, kita boleh tambah lagi hasil kita dengan Install and open ads melalui Adscend Media seperti dalam gambar.

Ini bukti payment yang saya terima kali ke 3, 4 dan 5 masuk ke akaun Paypal:-


whaff cashout proof

Boleh tengok bukti cashout saya sebelum ni yang First dan Second

Tak tahu macam mana nak CashOut ??
Tengok post saya yang terdahulu Cara Withdraw Whaff ke Paypal...


Sekarang bukan sahaja kita boleh withdraw ke Paypal.. Whaff juga support Cashout melalui Bitcoin Wallet dan Ethereum Wallet.

whaff bitcoin ethereum

Dan perkara yang paling penting sekali adalah, jangan lupa kalau anda first time nak guna Whaff ni, pastikan selepas Log In, masukkan Code ni : AL18259
Sebab anda akan dapat $0.30 dan saya pun dapat $0.30.. Ni pun salah satu cara nak bagi dapat banyak duit, hanya Invite member kita main Whaff ni dan selepas mereka Log In kedua-duanya akan dapat $0.30. Ingat !! kita dibayar dollar, maka bila convert ke RM, jadi lebih banyak...

whaff diamond

Ribuan Terima Kasih diucapkan kepada sesiapa  masukkan code ni dan sudi melawat blog saya..






Payment Proof kali ke 3, 4 dan 5 Dari WHAFF !! Payment Proof kali ke 3, 4 dan 5 Dari WHAFF !! Reviewed by Trick DRNet on 11/28/2017 08:13:00 AM Rating: 5

2 comments:

  1. lepas dah buat kat paypal duit tu ade kt tngn or cne takfahm

    ReplyDelete
  2. Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

    More than 160k women and men are utilizing a simple and SECRET "water hack" to burn 1-2lbs every night while they sleep.

    It is painless and works every time.

    Just follow these easy step:

    1) Hold a drinking glass and fill it half full

    2) Then learn this strange hack

    so you'll be 1-2lbs thinner when you wake up!

    ReplyDelete

SPAM Comment NOT ALLOWED !!

Powered by Blogger.