Bukti Pembayaran Dan Cara Withdraw - WHAFF

bukti pembayaran whaff

Assalamualaikum...

Sebelum ni saya ada ajar trick buat duit dengan SmartPhone tanpa modal menggunakan aplikasi WHAFF.
Kali ni, saya nak tunjuk bukti pembayaran hasil kerja saya dalam Whaff ni .


payment proof paypal


whaff payment proof

Saya withdraw ke akaun Paypal. Dalam masa 3 hari bekerja dah masuk $10 dalam akaun Paypal saya.
Ni kalau betul-betul rajin, setiap minggu boleh withdraw.. Haha !!

Alang-alang dah tunjuk bukti Pembayaran.. Saya nak share cara withdraw duit dari WHAFF ke Akaun Paypal.


Pergi ke Tab "Payout"
Pilih Paypal ( Min withdraw $10.5 ) 


Pilih berapa banyak kita nak withdraw.
Masukkan e-mail akaun Paypal anda dengan BETUL !!



Kita boleh jugak withdraw duit WHAFF kita ke Google Wallet. Google Wallet ni kita boleh beli kat Play Store. Contohnya beli Aplikasi berbayar, selalunya orang beli Gems Clash Of Clans @ Gems Clash Royale.

Jadi kalau anda ni memang kaki Phone Gamers, boleh la download Aplikasi WHAFF ni dan kumpul duit untuk beli Gems ataupun Coins.

Jangan lupa, kalau nak dapat $0.30 secara percuma. Masukkan Code ni : AL18259
Jom belajar cara nak buat duit dengan WHAFF ni !!

INGAT SEKALI LAGI !! kita dibayar dollar.. jika tukarkan ke matawang Malaysia, jadi lebih banyak ..


Tengok juga:

Cash Out kedua daripada Whaff


Bukti Pembayaran Dan Cara Withdraw - WHAFF Bukti Pembayaran Dan Cara Withdraw - WHAFF Reviewed by Trick DRNet on 6/05/2016 03:50:00 AM Rating: 5

No comments:

SPAM Comment NOT ALLOWED !!

Powered by Blogger.